Hej rea och skräck

Idag har jag varit inne i stan med Vida och tagit ett steg mot att övervinna en av mina största skräcker
(heter det så? skräckor... skräckar....) hehe. Köpte lite söta saker på rean. Najs. Weekday är bäst säger jag bara.
Det här var ganska fail inne på Bikbok. Men sjukt kul.



Imorgon är första skoldagen och jag funderar på att skjuta mig själv. Vill inte tillbaka.
Men får se det positiva, om två dagar är det helg! Och man får leva på hoppet,
kanske kanske kanske kan det fixa sig så skolan inte är så hemsk... Hoppas.
Och jag får ju träffa min putinstalinvodka russinvän Miss X imorgon också! Najs.

Kommentarer
Postat av: vida

farhågor, typ xD

sjukt najs dag (förutom att det är så jävla kallt -.-)

2010-01-06 @ 23:44:11

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0