Min dag i ett nötskal

Cha cha bloggen. Jag kan inte påstå att jag har saknat dig nämnvärt men men.
Nu är jag hemma och det betyder att en uppdateringsvåg är på väg.

Idag är näst sista lovdagen. Vad har jag gjort idag kan man fråga sig?
Inte ett piss. Först skulle jag in till stan, var fett pepp. Men nej, icke sa nicke.
(Dock ska jag dit imorgon så det är lugna puckar asså.)
Sen ikväll så skulle jag på bio och se Avatar, otroligt pepp på det med.
Men som de smarta NV-eleverna vi är (jag och miss X) så har vi inte köpt biljetter i förväg så alla är slut.
Awesome. Men nästa helg, då jävlar ska vi se den. Oh yes.

Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra ikväll för att göra den här dagen värd att ha.
Mamma och pappa är borta och Johan är fast med att ta hand om Erik ikväll för att jag egentligen
skulle på bio. Så I'm free to do what ever I like tonight. Tyvärr har jag ingen aning vad det är..

Attans vad långt och ointressant det där blev.
Här kommer en bild som jag ritade av Johan (lillbrorsa) när han spelade gitarr (inte så fint) uppe i fjällen.
Ritad med bara musplattagrejjsen (nej jag vet inte vad den heter på riktigt) som finns på den bärbara datorn.
Girl got skills, don't you think?
Nu har jag äntligen kommit ikapp med bloglovin-uppdateringar. Det är ett helvete det där.

Kommentarer
Postat av: Miss X

Hatar när spontanbio förstörs av en liten fjuttig sak som att det inte finns biljetter! Det ska ju vara SPONTANT och det är inte det om man måste förboka och shiiit D:

2010-01-05 @ 23:53:09
Postat av: Cicci

Jaaa eller hur :O fan sf, att dom inte tänker till...

2010-01-06 @ 03:32:19
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0