My lovely weekend

Dålig uppdatering, attans bananer. Jag är typ död (på ett bra sätt). Sitter i min pjamas som jag suttit i hela dagen
(intresseklubben antecknar, right?) på mina tre madrasser (som verkar otroligt stora när man inte ska dela
dom med 5 pers till, wierd...) och njuter av tröttheten. Underbart najs awesome helg.

Fredag sov jag hos Karin och vi var superflum. (ber om ursäkt till dom som blev utsatta)
Lördag åkte vi hem till mig och sen kom de andra små galningarna och sen
kollade vi på film, var flum, sköt raketer i soptunnor, osv osv.
Söndag åkte alla hem och jag har suttit på samma ställe hela dagen. Otroligt najs. (det andra, inte det första)

Haha jag kollade på den här och bara "Var är martin?" sen så kom jag på att han är där under Tuva och Karin.
Det ångar awesomeness från oss. Och massa redbull det är naaajs det med. Måste göras om.
IMORGON BYTER JAG KLASS BTW OCH JAG HÅLLER TYP PÅ ATT DÖ AV NERVOSITET.
Eller nästan iallafall, känner mig astöntig.

Kommentarer
Postat av: Beckius

w00t, no kidding att ni blev speedade :O

2010-01-11 @ 10:33:28
Postat av: Karin

SAKNAR DIG LILLFISEN :)



Fuuulaste bilderna på mig, men jag förlåter dig ;)

Hade sjuuukt kul, måste göras om!!!!!! Bara jag vinner... :O <3<3<3<3<3

2010-01-11 @ 16:01:12
Postat av: CICCI

Hahah beckius, no shit xD

Karin; det var AWEEESOOOMMMEEEE! kan inte vänta tills vi gör om'et :D DU SKA VINNA, jag hejjar<333

2010-01-11 @ 16:58:32
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag får det till 20 redbulls på den där bilden, det är väl inte så många på 6 pers? ;D

2010-01-11 @ 18:05:07
URL: http://danielsjoman.wordpress.com
Postat av: Anonym

en platta, 24 st tror jag ^^ haha asså nja, men äsch :P

2010-01-12 @ 20:04:10

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0