BLOGGRAPE

Heejsan alla människor som är tillräcklig coola för att läsa Ciccis blogg. Hon är i min säng. Det är scary. Vi äter chips mitt i natten. Det ångar av awesomeness :) !

Imorrn ska det bli AWESOME. Jag och resten av dom coola ska hem till cicci och låtsas att vi är filmnördar. Det känns bra. Du kanske ska ta dig en tur på din velocoped? Jag känner mig random. Och glad. DET E NÅÅÅÅJS. Man skriver nåjs med Å. Jag har poängterat det nu Cicci. Det känns bra.

Utanför är det kallt. Jag känner mig djup. Jag vill köpa lös-mustacher på lagerhouse. Det vore koolt.

Cicci är KOOL. Jag me. Det känns bra. Hejjageflummig. INTE OKEJ.

Puss på Pumpan (rumpan)  x)

Älskar er. Pussi

Karin

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0