Wooups

Ojdå vad tiden går fort när man sitter och sliter sitt hår över den jävla
bloggdesignen som man trodde skulle gå på några minuter.
Nu är klockan ett på mittinatten och jag ska upp mucho tidigt imorgon,
fasansfulla 10 på morgonen (för att vara mig och på en söndag, hallå?).
Attans bananer.

Många timmar och en sönderfailad bloggdesign senare,
kan jag säga att det har varit värt det? Nej, faktiskt inte.
Nu kommer jag bli härligt grinig imorgon, varsågod i förväg
till alla underbara människor som kommer få lida av det.

Nej, nu säger jag GODNATT och ska försöka sova.
Shit jag är ju riktigt bra på det här med bloggning,
har redan skrivit två inlägg!
Hur klarade sig bloggvärlden innan mig egentligen?
Det kan ni grunna på medan jag kryper ner i min varma säng och typ... dör.

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0