The nerd i egen hög person

Idag har jag haft programmering! Äntligen säger jag bara.
Shit, det var värt allt tjat och gående fram och tillbaka mellan
alla människor som man skulle fråga. Sjukt najs.
Jag fick datorn att skriva Hello Cicci, grova skills jag vet jag vet..
Ni får beundra mig, det är okej.


Förövrigt har jag varit grinig hela dagen och det
har, tyvärr, mest gått ut över Miss X. Stackar'n jo jag vet.
Jag skyller allt på Alfred det var han som höll mig vaken
på msn sent (okej det var inte sent men sent för mig herregud).


HAR NI SETT MIN GRUPP FÖRRESTEN?
Den pwnar hårt.

Data ÄR INTE talspråk för dator, sök på fejjan nu gör det ni.

Kommentarer
Postat av: DunderAlfred!

anklaga mig i din blogg!? :O nästan lika illa som att bli dissad på fejsan

2009-11-16 @ 16:49:29
URL: http://www.ajjan.se
Postat av: Mikael

System.out.println("Hello, World!");



Been there, done that :)

Lär dig programmera i ett riktigt program från början (jag föreslår JCreator) så kommer allt gå sjukt mycket snabbare!

2009-11-17 @ 06:55:35
Postat av: Beckius

Vad för programmeringsspråk?

2009-11-17 @ 14:38:19
Postat av: Cicci

Ja Alfred, ditt fel! :D



Micke, det är ju komplicerade saker :O Jag kan inget sånt, vågar inte.. gör det som jag gör på lektionerna istället :)



Beckius, vi programmerar i Java :)

2009-11-17 @ 17:44:07

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0