Pepparkaksbak och jackjakt

Idag har jag sprungit omkring i hela fucking Skärholmen känns det som.
Och INGENSTANS hittade jag en jacka som jag tycker om.
Hur svårt kan det vara? Kan dom inte bara göra killjackorna i dammodell
också?! Åh jag får utbrott snart. Jag vill inte ha en rosa jacka,
hur svårt kan det vara att fatta det Stadium och Intersport?
Ge mig en herrjacka då förihelvete.
Jag vill bara ha en fin snowboardjacka.
Som inte är rosa eller enfärgad.
Tack. Idioto.

Så jag var ganska sur när jag kom hem om jag säger så.
Men sen stack jag upp till Lollo på pepparkaksbak och då
blev jag jätteglad :D (oj kolla en smiley, sånna har jag inte
skrivit här innan. This is a historic day.)
Var var jag? Ajuste, iallafall så bakade vi pepparkakor
och gjorde dom väldigt fina med glasyr (som inte heter
glasyr tydligen utan KRISTYR, det visste jag inte.
Man lär sig något nytt varje dag.)
Jag kände verkligen hur min mogna sida kom fram.
Som ni kan se på bilderna här under. Men kul var det!
Lovisas vackra kreation. Det är tillochmed krossad pepparkaka där.
Ser ni?
Min vackra mumie! Jag är fett stolt. Och ja, ni kan få min autograf.
Dom med alldeles för mycket kristyr (läs glasyr) har
jag gjort och dom fina har Lollo gjort. Duktiga djävel :)

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0