Jag som inte ens gillar bacon

Mår fördjävligt.
Hatahatahatahatahatahatahata svininfluensevaccin.
Haft feber hela dagen och typ legat och varit en levande
död i soffan idag. Somnade innan klockan åtta igår,
(fattar ni, innan åtta lixom?!) och när klockan ringde
vid halv sju mådde jag piss.
Om jag träffar på den som skapade vaccinet
ska jag skjuta honom. I huvudet. Flera gånger.

Nu hoppas jag på ett mirakel så att jag börjar
må bra på... hm.. en timma ungefär så jag
kan få en rolig fredagskväll. Annars är det soffan
som gäller resten av dagen också.

Och vad är det för hjärtlös människa som inte kommenterar detta inlägg?
Precis, skriv nu en kryapådigcicci-hälsning till mig nu.
Duktigt.

Kommentarer
Postat av: Miss X

Du ska inte säga nåt, du var iaf hemma! Tänk på alla oss som satt och gjorde provet medan vi höll tillbaka spyan och intalade oss själva att nej, mitt huvud sprängs inte, det är bara vaccinet som ska vara BRA för oss. Det plus att man fick umgås med CPn såsom Sonny och Salle som slår en på armen hela dagen får mig att dra slutsatsen att vi tappra jävlar som var i skolan hade det värre än dig och att du klagar för mycket! Så det så! Och juste, krya på dig gumman <3

2009-11-13 @ 22:41:41

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0