I'm back

Oh no, I have joined the dark side again..

Baaad Cicci.

Jag är hon med dubbelmoral som inte tycker om bloggar
med läser och skriver dem ändå.

Fy vad hemsk jag är.

Jag erkänner, jag är en bloggoman på insidan.
Men det kommer jag aldrig erkänna fejs to fejs så
det är ingen idé att konfrontera mig med det.
Fast mina anledningar till att jag börjat blogga igen är väl
kanske inte de bästa för att bloggen ska hålla så länge hihi.
80% av anledningen till att jag skapade den var att jag ville göra en bloggdesign.
Jag är en photoshopjunkie för er som inte visste det.
30% var att jag ibland verkligen behöver skriva av mig.
20% var att bloggning är ett lätt sätt att veta vad folk tycker och vad som har hänt folk,
och varför ska inte folk få läsa om mitt (o)intressanta liv också?
Ni som kan lite matte kan se att det där inte riktigt går ihop.
Men tji fick ni för det gör det visst, för idén att jag ska blogga går
med -30% för att jag veeerkligen inte vill blogga på insidan. Egentligen. Hm.


Så gör som jag,
join the dark side,
we got cookies! <3


Kommentarer
Postat av: DL

80% var att du ville vara som kissie ;)

2009-11-08 @ 09:32:37

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0