I signad juletid, eller något sådant

Visste ni att franskabok med mjölk smakar blod?
Man lär sig något nytt varje dag.

Och nej, ni vill inte veta hur jag tog reda på denna piece of information.

Jag sitter och lyssnar på jullåtar och fixar julklappar.
Jag känner mig seg, det är snart december och jag
har bara en paket klart. Jag vet, det är ofattbart.

Shit vad glad jag skulle bli om jag fick en present av mig själv.
Den jag håller på med nu blir så fiiin så. Jag tror jag ska göra
en till mig själv också, lägga den under granen och sen verka
helt överraskad när jag öppnar den. Bara för att jag gör bästa
presenterna menar jag. Jag är för kreativ för mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Miss X

Det hör julen till att göra saker sista minuten ;)

2009-11-26 @ 21:29:44
Postat av: Beckius

Tror du har problem Cicci ^^

2009-11-27 @ 00:00:36

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0