How was it with that carrot again?

Vissa dagar är man bara glad att man har en bärbar dator.
Som man kan sitta med i sängen och skriva massa skit på msn
men folk och annat roligt. När datorn funkar det vill säga,
och det gör den idag. Oh, saliga lycka!

Nu har jag suttit i timmar inne på falsksanning och känner
mig som en fullfjädrad stalker. Är man sjuk och inte får
ha ett eget liv får man frossa i andras

Jag är glad att jag inte är den enda som är hemma och
vid datorn en kväll som denna. Man kan ha en del ytterst
roliga konversationer på msn denna tid på dygnet.
Mer säger jag inte.
Och sen som ett bra komplement till förra inlägget;

Kommentarer
Postat av: Beckius

yay, juldesign :D

2009-11-28 @ 13:03:24

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0