*Insert good headline here*

Sjuk. Helvete. Sjuk igen. Kan inte någon av er stalkers skänka mig lite immunförsvar, snälla?
Ja för jag är ju en så viktig person menar jag, inte kan jag vara sjuk.
Vaknade imorse helt pepp (hm lite iaf) på skolan, men nehejj det ville inte min kropp.
La mig igen och vaknade klockan ett. Perfekt.
Jag orkar knappt ens vara ironisk, så sjuk känner jag mig.

Och det är illa.


Nej nu tror jag att jag ska gå och spy eller något annat oerhört roligt.
Btw : Trevliga kommentarer skulle göra min dag uthärdlig. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: vida

Krya på dig snygging ;) <3

2009-11-09 @ 17:39:26

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0