DUMMA blogg.se

Blogg.se cpar (som vanligt måste jag tillägga),
detta ogillas. Jag vill gå och lägga mig.

Idag hade jag programmering, jag måste säga att jag älskar det.
Da da da da dam, I'm lovin' it.  Ehm ja, faktiskt.

Jag tycker det var länge sen jag la ut roliga bilder.
Dåliga mig.
Och dåliga stalkers som inte kommenterar längre?!
Gör det nu. Ni får kakor av Miss X.
(På egen risk för jag är inte helt hundra på hennes kullinariska skills.)

Och bara för att blogg.se fuckar sönder så
kan jag inte ladda upp bilder. Poor you.
Klicka på dessa länkar istället så kommer ni till soewta bilder.
Åh vad ska man med den moderna tekniken till om den ändå inte funkar?

Epic fail means; this, this, and oh, this too.

Jag önskar det fanns någon som skulle kunna göra såhär
för att komma hit och fixa så jag kan ladda upp bilder.

Puss och godnatt,
Cicci

Kommentarer
Postat av: Miss X

Sluta lova bort kakor från mig! Och mina kulinariska skills är FANTASTISKA btw! Nu har jag visserligen aldrig bakat kakor enligt konstens alla regler men trust me, dom skulle vara så gooooda att du skulle kräla på golvet och be om mer! Så HA!

2009-12-01 @ 21:22:06

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0