DMFD

Undrar vad som händer om jag tar bort mig från facebook...
Går världen under? Kommer jag dö av att bli socialt utanför?
Eller skulle jag bara må så himla mycket bättre?

Det där är en svår fråga, ska grunna lite på den
medan jag kollar mina händelser på facebook.
Känns som det där med att dissa fejjan skulle vara
ganska misslyckat för min del. Men kanske inte...

Och juste, till alla er där ute som har åsikter
på mitt liv; jag har ett jättebra tips på var ni kan stoppa upp dom på!
Skriv ett mejl till: hållkäftenjä[email protected] så kan jag berätta.
Ni kanske märker att jag är en aningen irriterad. No shit sherlock.

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0