Another Sunday in the life of me

HEJ alla läsare som frossar i mitt liv. Stalkervarning eller??!
Det är bra, fortsätt så.

Ert stalkerobjekt sitter och lyssnar på julmusik och ska börja fixa med julklappar.
Jag älskar julen. Har alltid gjort, kommer alltid göra. Jepp.

Idag har jag gjort en sak som är ganska stor. Oj oj vad kan det vara tänker ni.
Och jag helt skoningslöst kommer börja prata om något annat.

( DL, jag såg din kommentar och haaalllåååå vi vet ju att det är sant lliiixom daaaah!
Shit vad cool du är DL som är omnämnd i min blogg btw. Buga för mig. )



Kommentarer
Postat av: DL

Jag kommer aldrig att buga inför dig!!

På tal om ämnet



asså jaaah det är ju såå söööttt!!! :P

2009-11-08 @ 16:30:55

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0