You know who I'm talking about

Hahah åh denna Megan Fox. Varför är alla så besatta av henne?
Och vet ni, det är nästan dödstraff på att säga att man inte tycker
hon är så snygg. Värre än att säga att man är sverigedemokrat,
värre än att säga att man inte tror på evolutionen, värre än att
säga att kemi är tråkigt om man går NV. Bara som exempel.
Varför är det såhär? Care to expain, någon?
Wow, en tjej som kan ta av sig kläderna, ytterst originellt.
(Visst hon är snygg, men inte snygg, om ni fattar vad jag menar?)

Kommentarer
Postat av: Miss X

Hmm... Kanske för att hon är het?

2009-12-16 @ 22:15:53
Postat av: Cicci

Men.... du missade poängen. Varför är det så tabu på att säga nåt negativt om henne när det finns många fler lika snygga (läs snyggare) kvinnor i världen som man får säga vad man vill om? Varför är hon så speciieeeeell????? haha shiet jag förstååår iinteee :D

2009-12-16 @ 22:33:44
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/
Postat av: Beckius

hmm...uppenbarligen är hon både het & snygg, det är en bra combo ^^

Random rage, eller fick du plötsligt mindrevärdeskomplex lr nåt btw? Du är också snygg ;)

2009-12-16 @ 22:37:39
Postat av: Beckius

btw så missade jag din förklaring innan jag skrev mitt inlägg, så du inte tror jag är helt pantad :P

2009-12-16 @ 22:59:31

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0