vänta va? december?

Jag köpte ingen jacka. Kolossalt slöseri med tid.

Nu; borde jag plugga till engelskaprovet.
Nu; borde jag plugga till spanskaprovet.
Nu; borde jag duscha.
Nu; borde jag skriva engelska-insändare.
Nu; sitter jag på msn, facebook och dricker läsk.

Jag känner mig duktig.
Min tjocka plusmenyfanta. Jag känner mig tjock, oh yes.
And I love it. Fett ovärt att vara smal, då får man ju inte tjocka sig?!
Jag kommer aldrig bli smal. Fett wasteat.


Juste, när jag och Johan vandrade runt i Årstaberg och
letade efter pappas jobb så såg vi ett väldigt fint hus.
Den som kan förklara hur det där ska funka kan få ett av mina pommes.
Och sen såg jag en ytterst tjusig lapp på toaletten på pappas jobb.
Livet är bra roligt ibland.
Nu måste jag skiva den där JÄVLA engelska insändaren, wish me luck.
Jag kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi kan vara tjocka tillsammans :) :D <333

2009-12-02 @ 21:08:10
Postat av: Miss X

Mm jo för du är ju sååå tjock, ditt jävla fetto -.-

2009-12-02 @ 22:02:13
Postat av: Cicci

JAAA KARIN DET KAN VI VARA :D FAST DU ÄR FÖR SMAL FÖR DET, TYVÄRR :( och miss x, ja det är jag, tack för att du håller med mig :D

2009-12-02 @ 22:07:05
Postat av: Beckius

Duktig du är, inte alla som klarar av att hantera läsk facebook och msn samtidigt! :O

2009-12-02 @ 23:08:43
Postat av: saga

cicci säg inte att du är tjock när du är SKITSMAL, pinne <3

för då är du blind eller så vet du inte vad ordet tjock betyder ;)

2009-12-03 @ 08:39:13
URL: http://sagaah.blogg.se/

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0