On my way

Nu sitter jag i bilen på väg till fjällen. Tihi jag har mobilt bredband så jag kan sitta vid fejjan och annat trevligt.
Dock går det sjukt segt, men man kan ju inte få allt. Nu åker vi över en bro..... nu är vi mitt på bron...
...det är vatten och is under mig, läskigt... ...nu är vi över. Vill ni ha live uppdatering? Tvivlar jag på.
Har precis åkt igenom Enköping och är på väg mot Sala.

Jag har tråkigt. Om någon ser detta släng iväg ett sms och förgyll min dag.

Igår var jag med Saga och Vida haha det var väldigt kul. Vida lekte med mina underkläder eh ja det var normalt.
Inte riktigt. Och du Vida btw jag fick inte bort den rosa fläcken haha så nu är min vita tröja rosaprickig. Hehe.
Saga vad tycker du om din skärmsläckare, bakgrundsbild, startskärm och kontaktbild? Fina saker, you know it.

Jag dör här. Sitter och lyssnar på vädret på gotland. Ekot. Kill me, please?
Nej jag bara skojar. Typ. Nu vill jag vara framme. Bara... 6 timmar kvar.

NÄR JAG KOMMER FRAM SKA JAG ÖPPNA MINA JULKLAPPAR FRÅN FARMOR OCH FARFAR.
Nu blev jag glad igen. Undrar vad det kan vara... nej nu får jag hjärnkramp.
Heheh dagens roligaste. This is my kind of humour.

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0