No sleep for Cicci

Jag är så otroligtfuckingjätte trött. Men nej, inte får jag sova.
Tobbe behövde ett historapapper och snäll som jag är så
hoppar jag upp ur sängen och ger det till honom. No biggi.

Jag går och lägger mig efter det tänker jag. Men neej, det ville inte pappa.
Hänga tvätt, jaha okej, tydligen ingen sömn för Cicci. Men sen kan jag sova.

Nej, då ser jag att någon har lämnat datorn på och som den fcebookjunkie
och hängivna *host* bloggläsare jag är så måste jag ju logga in. 60 nya inlägg på
blogglovin, men fuckinguppdateringsberoende människor. NEJ NU FAN ska jag sova.

Mycket svordommar där, dåligt av mig. Jag kommer (inte) bättra mig.

Jag kan ju inte gå och lägga mig mitt på dagen.
Faaaaan.

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0