Min långa tisdag

Jag har kommit på en mycket bättre version (VISSTE NI att version stavas version och inte vertion? I hela mina långa 16 år har jag skrivit vertion. Och ingen har rättat mig. Vad är det för dåliga svensklärare jag haft egentligen?!) på scoutteckensaken. (edit: lösen tror jag det heter. wie för mig som minns det.)

Riktiga:
(ledare) - Var redo.
(scouter) - Alltid redo.

Min:
(ledare) - Var redo. Ha med kondom.
HA HA HA jag är så rolig.
Tjockade Donken med Miss X idag, de' e' la gött de'.
En riktig poligubbe är hon! (Internt till alla i NV09B)

Kommentarer
Postat av: Miss X

Hahaha vertion? Och du klagar på att SFI har lärt upp MIG dåligt! X) Smala inte så förbaskat mycket ;)

2009-12-09 @ 19:36:50

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0