JAG LEVER

Trots det som Miss X skrev i förra inlägget så lever jag faktiskt.
Jag vet, otroligt. Nu sitter jag i tha church och hänger med alla...
hm... coola? okej nej men snälla är dom! Hihih, dom läste det här 123456789123456
asså min blogg blir våldgästad av små kyrktomtar. Bäst jag stänger ner
innan dom skriver mer! 5zsd
Omg attans jag måste gå nu.

Alla ni (som jag) som inte vill stödja Kissie men ändå vill läsa
gå in på Kissies kopia och läs där istället. Det är helt lagligt
och Kissie får mindre pengar. Kan det bli bättre?

Nu kommer lite vackra bilder som jag har lagt som bakgrundsbild
på datorn här i kyrkan genom tiderna. Good times. Enjoy.





Kommentarer
Postat av: Miss X

Meeeh kunde du inte ha låtit folket svettats lite i tron om att du var död?! Herregud Robin, att du aldrig lär dig ;)

2009-12-03 @ 16:54:48

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0