Gästblogg

HEJ HOPP GUMMISNOPP



Nu är det Saga som våldgästar Ciccis blogg, mohahhaha. I'm in tha house! (AliG dans)
Cicci håller på och packar till fjällen, för hon och Vida ska lämna mig över nyår...
Jag hade varit jätteledsen, om det inte vore så att jag också ska bort. Med andra ord - jag överlever!

Nu fick jag ett sexigt sms från vår kära vän Vida.
Hon skrev "jag kommer snart"... fritt fram att misstolkas!

Jadu, vad ska man mer skriva? Cicci har en fin bakgrundsbild på sin mobil, en oerhört het bild på mig.
Bilden togs i onsdags när vi hade "lilla julafton" och låg i en lår-ring. Lår(d) of the Ring.

Cicci är fin idag, det tycker jag iallafall. Nästan så man vill pussa henne :O <3
Jag och Karin har en plan, vi ska kidnappa Cicci och ta med henne till Länk... Jag fixar säcken och Karin bär.

Nu finns det inget mer vettigt att skriva, men PUUUUUUSS på er Ciccis bloggläsare <33333
/SAGA the BEST


Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0