Dagen efter dagen efter dopparedan

Vaknar av att någon kommer in i mitt rum och skriker "Pappa väckte mig så nu ska jag störa dig lalalaa" och massor av bollstutsande. Inte trevligt. Så nu sitter jag här och har sprängande huvudvärk.
Trevligt sätt att börja dagen på. Lite trött också, somnade vid 5 ungefär.
Såg på Jennifers body, haha så sjukt konstig och ganska bra film. Hittat världens snyggaste kille. Jag lovar. Chip i filmen, sjukt het jag är kär. Nej nog om detta.
Nu sitter jag och beundrar vårat underbara bygge utanför fönstret. Så vackert, man blir tårögd. Hm.
Julmaten ligger som en klump i magen. Trevligt värre.                       Jag känner mig lite såhär idag.

Kommentarer

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0