Countdown 5 days

Det snöar som fan ute och ikväll ska jag till Lina. Tummen upp (Y).
Snart har jag ätit upp mina polkagristänger, vet inte hur jag ska överleva efter det.
Help. Får väl nöja mig med min chokladkalender... Eller så går jag och ser
om vi har pepparkaksdeg nere i kylen. Eller möjligen lussebullar. Najs.
Vill göra en ny design till bloggen men vet inte riktigt hur jag ska göra...
Sitter och läser om HTML och java på internet men inget av det hjälper.
Eftersom det inte är det jag ska ändra för att det ska bli bra.
Men de är mycket roligare att läsa om än bloggkodning så... Attans.
Om någon har tips på en sida som har bra beskrivning på hur man
gör en bra blogg så är det bara att länka. Dock inte designadinblogg.se .


Kommentarer
Postat av: Beckius

Om jag minns rätt så ändrar man det mesta i blogg.se med CSS, så det är nog det du ska plugga...

2009-12-19 @ 14:26:48

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0