Back at home

Nu är jag hemma. Jag vet att ni har saknat mig. Vet ni en sak?
Det är så kallt i mitt rum att jag knappt kan skriva på tangentbordet
för att känseln i mina fingrar håller på att försvinna. Aj säger jag bara.

Min mormor är för skön. Vi pratade om min kusins ex
(fråga mig inte varför) och då började min lillkusin prata om det.

kusin; Jag blev sur på honom när han gjorde slut, hon var snäll.

Mormor:
Att ho ä' snäll kan man inte leva på, de ä korna mä.
(Med hennes Vingåkersdialekt.)

Haha så sjukt skön. Love her.

Hehe kan någon berätta varför jag tycker så mycket om den här?

Asså helvete jag måste redigera varje ord för att jag skriver fel,
VAR ÄR VÄRMEN SOM BORDE KOMMA FRÅN MITT ELEMENT?
whyyyyyyyyyy buhu I need it.... bu... hu...   .

Kommentarer
Postat av: Beckius

dra igång folding@home http://folding.stanford.edu/English/Download på datorn så kan du både hjälpa forskningen och värma upp rummet! :D:D

2009-12-22 @ 10:02:27
Postat av: Cicci

vad är det ? xD

2009-12-22 @ 11:03:09
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/
Postat av: Beckius

RTFM doh! -.-

2009-12-22 @ 18:29:56
Postat av: Cicci

men idi..t jag fattade inte sidan.

2009-12-22 @ 21:03:39
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/
Postat av: Beckius

right back at you ^^

Man kör ett program som testar olika ändringar av protiener för att ta reda på någonting fint sciency när processorn/grafikkortet inte behövs till annat. :)

Och man skapar värme like I said before :D

2009-12-22 @ 22:41:30

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0