2:a advent

Nu sitter jag hemma hos Vida och ser på när hon städar.
Jag går igenom bilderna på hennes dator hihihih busigt.
Hennes julkalender är sne, för alla som är intresserade.
Jag blev fett sugen på choklad nu... hm..
Tror ni hon märker ifall jag tar en ruta eller två?
Better not risk it... Och wooups hon kommer läsa det här.
JAG BARA SKOJADE VIDA. Hm ja.
Nu ska jag leta upp en vacker bild som jag kan lägga upp här.
Be right back, som vi internationella människor säger.

Kolla vad jag hittade tihihi. Vad söt hon är<3

Vad busiga vi var i somras. Rackarns bananer. Eller annat random ord.

Tihihi sötnöt. Nej nu ska jag sluta skriva.
Jag och Vida har allsång på Iron man här. Vackert som få.

/ Cicci

Kommentarer
Postat av: vida

hahahahahaha x'D

fin bild på mig asså ;)

och den på oss, vi är ju för heta^^ <3

2009-12-06 @ 18:14:36

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0