15 december

Igår var jag och Karin väldigt poetiska på msn. Eftersom jag var lat och inte
orkade skriva igår så kan ni få se det nu. (Om Karin tycker det är okej,
annars må en stor grön elefant sätta sig på mig. Outch.)
Vi är så kreativa unga flickor.

Idag fick vi massor med tjockheter (kakor, godis, läsk osv) på spanskan
(eller egentligen skulle alla ha bakat med det glömde jag, men tack
vare att jag inte har något samvete så åt jag ändå.) det var massor och
mycket deliciöst (som min broder skulle sagt). Miss Xs morotskaka säger jag bara<3

Nu vill jag ha snöbollskrig och åka pulka, för det är fan Antarktis där ute.
Så fucking underbart och perfekt att jag bara vill hoppa upp och ner.
...men jag är för lat för det så jag skriver klart den här meningen ist.

Kommentarer
Postat av: Beckius

yay nytt inlägg :)

2009-12-15 @ 21:58:39
Postat av: Karin

Hahahahahahhahahahahahhahahahah EN GRÖN ELEFANT. jag garvade seriöst i en kvart. vi e fett bra, men min sista rimmade inte x) det va FAIL. vi är bäst, kom ihåg det :) <3

2009-12-16 @ 17:14:58
Postat av: Cicci

Hahahah ja jag vet, visst är vi :D äääh, då hade vi hållt på ganska länge ändå :P <3 mitt nödrim på slutet haha...

2009-12-16 @ 22:20:43
URL: http://honsomintebloggar.blogg.se/

Här kan du skriva något sött, som t.ex. hur mycket du älskar mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0